vrijwilligers

Vrijdag, 4 maart 2016

Geachte leden  op dit moment hebben wij als vrijwilligers de heren  John Jong ,Stefan Vogelaar, Patrick Virag, Sven Visker ,Jack Vroomen , Jos Peters, Martin Pinczel , Rudy Thijs. Deze heren hebben zich beschikbaar gesteld om werkzaamheden welke dit jaar aanliggen te volbrengen waarvoor ik mijn respecht  en dankbaarheid uit spreek.

Daar ik zelf als secretaris en plaatsvervangende voorzitter lichamelijk niet in staat ben om werkzaamheden welke inspanning vereisen  uit voeren kan ,ben ik zeer blij met deze leden. Het is voor mij een grote hulp dat ik op hen kan rekenen.

Samen staan wij sterk en ik spreek de hoop uit dat wij samen ervoor zullen kunnen zorgen dat onze vereniging wederom goed voor de dag komt..

Daar gezien velen van u werkende leden zijn ben ik er van overtuigt dat hij of zij die zich opgegeven hebben als vrijwilliger ook daadwerkelijk samen hun beste beentje voor zetten om zo de buurt en de gemeente te laten zien dat wij er alles aan doen om ons park schoon te houden.

Daarom nogmaals een oproep aan alle leden ruim ten aller tijden jullie afval op en deponeer dit bij de cocon aan de container
Verder behandel onze vissen met respect het zijn levende wezens.Zorg voor een schone omgeving van je visplaats en laat geen lijnen slingeren

Bij het karpervissen als je beet heb dril de vis goed en maak hem eerst goed moe voordat je hem in je schepnet binnen haalt.(Til hem niet zo uit het water) dit ook voor de andere vissoorten.
Laat hem niet te lang uit het water en behandel wondjes met  de in de handel te verkrijgen middelen zodat wij een gezond visbestand behouden.