Veelgestelde vragen (FAQ)
Geachte leden en of vergunninghouders van Hengelsportvereniging Hsv-Weggebekker.
Nu inmiddels de diverse vergunningen en lijsten van viswateren zijn verzonden komen er veel vragen binnen aangaande “waar is mijn bewijs van lidmaatschap”?
Onze vereniging heeft de afgelopen jaren altijd een losse kaart het zogenaamde bewijs van lidmaatschap of vergunning uitgegeven. Omdat na invoering van de Vispas de diverse vergunningen en lijsten van viswater alleen geldig zijn in combinatie hiermee, hebben wij besloten om onze verenigings vergunning, vis pas en lijst van viswateren te combineren, met (het boekje 2013-2015).
Na betaling ontvangt u de Vispas , de daarbij behorende bescheiden en de verenigingsvergunning. Het is de bedoeling om op de achterzijde van het boekje uw gegevens in te vullen.
Niet vergeten ook uw vereniging vergunning te tekenen.
Na deze handeling zijn uw visdocumenten geldig, let op uitsluitend in combinatie met de Vispas die door uw vereniging verstrekt na betaling (zie logo op de Vispas).
Dit blijft zo, in de toekomst ontvangt u alleen nog maar de Vispas en verenigingsvergunning na betaling van uw contributie en een eventuele aanvulling van de lijst van Viswateren.