De vijver

Toegankelijkheid van het Park en Vijver.Het park is voor iedereen toegankelijk, echter de vijver in het park is gehuurd door de hengelsportvereniging HSV-WEGGEBEKKER. Het is een mooi stukje natuur,dat willen wij graag zo houden.Gooit U  A. U. B. geen afval op de toegangswegen en of in de vijver,hiervoor zijn speciaal afvalbakken langs de vijver geplaatst OP DEZE VIJVER IS AANLIJNPLICHT VOOR HONDEN OoK vragen wij U als hondebezitter om de uitwerpselen van uw hond op te ruimen.voor de visser en ook voor U is het niet prettig om in de uitwerpselen van een hond te trappen of dat de hengelspullen van de visser
hier in geraken. Wij vragen U beleefd dit op te ruimen. Verder vragen wij U om Uw hond ook niet in het water zwemmen te laten
in de nabijheid van onze vissende leden, dit is storend. Wij danken U voor Uw begrip en medewerking. Bestuur HSV-WEGGEBEKKER. Daar het park in een natuurgebied ligt is het een voetgangersdomein. Het ten strengste verboden om hier met een brommer en of scooter rond te rijden, bovendien is dit hinderlijk voor de vissers. Daarom vragen wij U nogmaals beleefd om dit in acht te nemen.