nachtvisregels

NACHTVISREGELS

Nachtvis spelregels.

Om te mogen nachtvissen heeft u een stempel op uw verenigings vergunning.Heeft u deze nog niet kunt u deze aan de secretaris aanvragen.
Nachtvissen is toe gestaan gedurende het hele jaar behalve in de periode als er ijs op de vijver ligt. Er zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.
De spelregels zijn : – Het nacht vissen moet ten aller tijden aangevraagd worden via de Jos Peeters, De nachtvis toestemming moet U minimaal twee dagen vooraf aan de dag dat U wilt vissen aanvragen. – om te mogen nachtvissen moet men lid zijn van onze vereniging, dus een jaarkaart hebben. – men mag maar 46 uur vissen waarin twee nachten zitten (van s`morgens, s ‘middags of s`avonds tot 23.00 uur S’ AVONDS de dag erna ) U dient dan de vijver te verlaten daarna mag men 3 nachten niet nachtvissen. – er mogen maar maximaal 8 man per nacht aan de vijver vissen. – . Als U zich misdraagt tijden het nachtvissen dan bepaald het bestuur wat de sanctie is en hoe zwaar deze uitvalt.
Ook mag u geen plaats reserveren voor uw collega EN OF vriend.

De nachtkaarten zijn in beperkte oplage verkrijg bij Jos Peeters op = op, De kosten van de nachtkaart zijn € 10,- per jaar.